Bali Baby!!

5 mei 2014 - Uluwatu, Indonesië

Vrienden en familie altegader,

ondertussen zitten we al een dikke week op Bali, en man wat is het hier fantastisch!! We zitten hier in een klein, maar sjiek en uberrelax hotel aan Balangan beach, volgens velen nog 1 van de weinige plaatsen rond deze kust waar het nog niet volgebouwd is. Het is hier zo fantastisch relax, mooi, gezellig, goedkoop,...

We hebben hier ook al heel de week met het brommertje verkend: 1 keer naar Kuta gereden (bweiiik, Blankenberge meets Lloret del Mar...) waar we na een uur al terug weg waren. Was wel een hele belevenis, tussen 100 andere brommertjes op een soort van autostrade rijden, best spannend! Alle surfstranden ontdekt, met hun plaatselijke cultuur en gezelligheid errond. Het is hier zo anders dan op Java, veel meer toeristen en iedereen spreekt engels, een stuk gemakkelijker dus! Maar tegelijk ook echt prachtig!!

Voor de niet surfers, Bali staat gekend om bij de beste golven ter wereld te hebben, en dat hebben we wel gezien en gemerkt. Ik vind ondertussen geen woorden meer voor de surfervaringen hier in Indonesië, het wordt precies maar beter en beter :) Net als ik dacht dat dat toch wel de grootste golf moet zijn die ik ooit gereden heb, komt er een nog grotere :) Maar ook superveel surfers op de bekende spots dus das wel jammer... Toch wel wat spots gevonden waar er wat minder volk surfte en echt in tropisch blauwe waters gesurft in mijn short met hoge en snelle golven. Ook zie je voortdurend het koraalrif onder je, waar superveel gekleurde vissen rondzwemmen enz... Echt wel speciaal hoor! Geweldig!!

Anyway, woensdag vertrekken we hier naar het noorden van Bali waar we een paar dagen gaan duiken, en dan zal het stilaan tijd worden om terug te keren!

CU Soon!!

XXXXXX