Vluchtschema in de war

17 oktober 2013 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Nog geen 10 minuten hadden we afscheid genomen van onze ouders en broers, of we kregen al te zien dat onze vlucht naar Londen een uur vertraagd was. Na nog meer vertraging aangekomen in Londen. We liepen naar Terminal 3 waar onze vlucht naar Sydney (natuurlijk) juist vertrokken was...

Op naar de British Airways balie. Gevolg: Route aangepast: ipv Brussel-Londen-Dubai-Sydney-Auckland wordt het Brussel-Londen-Shanghai-Auckland. Een vlucht minder en twee vluchten van 13u ipv 1 van 24u. Geluk bij een ongeluk dus...

Ook kregen we een hotel kamer en dinner en breakfast on the house. Momenteel op Heathrow aan het wachten op de vlucht naar Shanghai!

Eerste avontuur is binnen, nu kan het echt beginnen!!

Ben & Maïté

1. Dirk Hye:
    17 oktober 2013
    Oei, dat begint al goed. Maar inderdaad, geluk bij ongeluk. Zo komt een mens een keer in China ;-)
    Goede vlucht !
  2. Eva:
    17 oktober 2013
    En ge hebt ondertussen nog eens aan uw conditie gewerkt met al dat lopen, niceness.
    (Wax en ik daarnet trouwens ook, verliep vlekkeloos :))
    Goede vlucht(en) nog!
    x
  3. Leonie:
    17 oktober 2013
    Kan je niet al een kleine stop maken in Shanghai dit weekend!? Altijd welkom!
  4. Rita Van Bruggen:
    dag mieke mooi, dag Ben,

Tja, dat zijn nu eenmaal dingen die gebeuren, ik dacht al dat jullie te laat waren vertrokken in Brussel omdat je me nog een heel lief smsje had gestuurd. Hopelijk moeten jullie niets bijbetalen en zoals de anderen schrijven, zo kom je ook eens in China, al is het maar op een luchthaven, maar je bent er wel geweest! Lieve knuffel, Mama
  5. Jaak:
    Dag Maite en Ben,
    Yes, zo begint het meestal, net iets anders dan verwacht maar dat is net de charme van het avontuur, onberekenbaar en wispelturig maar daarom niet minder boeiend en interessant.
    Ik wens jullie beiden een fantastische reis toe en Maite ik zal ondertussen uw mama gezelschap houden zodat ze zich niet al te eenzaam voelt ;-)

Jaak
  6. Moes:
    17 oktober 2013
    Ge bent aj goed begonnen wij hadden mindr geluk.
    Een goed begin laat het zo verder gaan.
  7. Oma en Bompa:
    17 oktober 2013
    Hallo,lieve schatten,en beetje vertraging die jullie toch

weer voordeel geven met een kortere vlucht.

Zo gaat dat-ups en downs,doch wij wensen jullie vele ,vele Ups
    Dikke kus en knuffel van ons beiden uit koersel
  8. Marlies wolf:
    17 oktober 2013
    Das mooi zeg. Maaruh jullie hebben alle tijd dus een goede start van een avontuur zonder verplichtingen. Heerlijk lijkt me dat. Goede reis en kijk uit in Sydney. Zijn wat brandjes, maar die zijn vast geblust als jullie arriveren of misschien ook weer niet aldaar landen natuurlijk... Verrassend. Adventure. Leuk man.
  9. Ben:
    18 oktober 2013
    Ondertussen net gearriveerd in de hostel in Auckland. Blij dat we hier zijn, maar volledig geradbraakt... Uitpakken, wassen en stad verkennen!
  10. Moes:
    19 oktober 2013
    Laat het je beide goed gaan,maar langzaam,er is nod veel te zien,groetjes
  11. Oma en Bompa:
    19 oktober 2013
    Blij dat jullie veilig geland zijn

Kus van Oma en Bompa
  12. Speedieboembastik: