Sydney!

14 april 2014 - Sydney, Australië

Hallo allemaal!!

Voor diegenen die het nog niet wisten, we hebben onze reisplannen weer wat aangepast! Vorige week op the farm hadden we beslist niet meer naar Adelaide te gaan en enkel in Australië een citytrip Sydney te doen. Dit vooral omdat onze tijd in NZ fantastisch is geweest en we vooral uitkijken naar Indonesië en de surf en cultuur daar!

Aangezien we dan toch de plannen telefonisch aan het wijzigen waren, konden we meteen een vroegere vlucht nemen dan dinsdag de 15. Maw, we zijn vorige donderdag de 10e al vertrokken! (we zitten dus in Sydney ;)) We hadden woensdag een lift gescoord met den Dougie, 1 van de zonen van the farm, die getrouwd is met een duitse en dus terug naar Berlijn vloog. Even een meevaller aangezien we zwaar geladen zijn en ons da veel ellende uitspaarde. Surfplanken op het dak, en hij heeft ons voor de deur van de hostel, waar we in het begin zaten, gedropt.

Onze surfplanken in bubblewrap ingepakt, 's avonds nog goed gaan eten, en de volgende ochtend naar de luchthaven! Die laatste avond, nu dat we echt uit NZ vetrokken, toch echt beseft dat het abnormaal zalige 6 maanden geweest zijn!! Echt een voldaan gevoel!

Sydney! Iedereen kent wel Sydney en sommigen onder jullie zijn hier geweest voor langer dan 5 dagen :). Grote stad, geeft mij een gigantisch Londen gevoel! We hebben hier the usuals gedaan: Opera house bezocht, Darling Harbour, Manly (man, een strand met 300 surfers in het water, wat moet Bondi dan niet zijn, juist Blankenberge in Australië, not ideal...) veel gegeten en rondgewandeld,... Was echt nog wel is leuk om terug in een stad te zijn en zoveel mogelijkheden te hebben, maar toch ook heel raar... We moesten ons hier echt terug aan aanpassen! Gewoon geraken dat niet iedereen ne goeiendag zegt of vraagt van waar we zijn :) (btw, de douanes hier hebben ons gewoon doorgelaten zonder 1 vraag te stellen of onze bagage te checken...)

We zijn echt blij dat we hier geweest zijn en al de dingen hebben gedaan die we wilden doen, maar eens te meer beseft dat zo citytrippen op dit moment niet echt hetgeen is wat we willen doen. Natuur, leuke mensen, zee, strand,... daar ist om te doen :)

Alleszins, morgenochtend vliegen we naar Singapore, de ochtend erop naar Jakarta, en laat die wereldklasse golven maar komen!!

Groeten aan iedereen ginder!!!