Ondertussen

30 december 2013 - Abel Tasman National Park, Nieuw-Zeeland

Ondertussen hebben we al het grootste deel van het zuidereiland gedaan. Het is gewoonweg PRACHTIG!! Van iddylische stranden tot gletsjers en bergen vol met sneeuw. Als je door dit landschap rijdt verandert de natuur om het uur, maar het blijft elke keer adembenemend mooi.

Morgen gaan we of wandelen of kajakken door Abel Tasman National Park, een natuurgebied met goudgele stranden en tropische wouden..

Details zullen nog volgen, ik zet er alvast enkele foto's van de voorbije dagen op!

groeten,

2. Oma en Bompa:
    30 december 2013
    Lieve Maité en Ben,
    Nu het jaar 2013 op zijn einde loopt,wensen wij,Oma en Bompa,jullie nu reeds een mooie jaarwende.
    En voor 2014-nog heel veel deugddoende ervaringen en ontdekkingen,dat het gevoel van heimwee jullie niet moge "overvallen",want hier in ons Belgiekske is het alles behalve plezant nu de winter zijn kop opsteekt.
    Wij wensen jullie natuurlijk het allerbeste in 2014,en in afwachting van jullie terugtocht,geniet met volle teugen.
    Een dikke kus en knuffel van ons beiden.
  3. Rielein:
    31 december 2013
    HAPPY NEW YEAR!!! En geniet ten volle van jullie reis!